Utrzymanie klientów – strategie oraz sposoby budowania lojalności

25 – 26 października 2016 r. | Warszawa, Hotel Sofitel Victoria

Utrzymanie klientów – strategie oraz sposoby budowania lojalności : Programy Lojalnościowe & Customer Experience

25 – 26 października 2016 r. | Warszawa, Hotel Sofitel Victoria

PROGRAM

BRANŻA FINANSOWA:

  • Pozytywne doświadczenie Klienta jako klucz do budowania lojalności – Credit Agricole Polska
  • Jak stworzyć kulturę organizacyjną skoncentrowaną na kliencie? – Citi Handlowy
  • Zderzenie oczekiwań klientów z możliwościami finansowymi firmy, czyli jak pogodzić ogień z wodą i sprawić, by wilk był syty i owca cała – BGŻ BNP Paribas S.A.
  • Jak przekonać sprzedawców pożyczek do sprzedaży ubezpieczeń, czyli program lojalnościowy w kanale B2B – SKOK Ubezpieczenia
  • Wygodny Bank – sposób na lojalizację klienta w Bankowości – Raiffeisen Polbank
  • Między percepcją a procesem: wyprzedzanie potrzeb i empatia jako klucz do poprawy satysfakcji Klienta w produktach i procesach – AXA Polska
  • Mierniki Customer Experience Management – mierzyć aby przewidywać, mierzyć aby motywować – PLUS BANK S.A.


POZOSTAŁE BRANŻE

  • Wpływ Customer Experience na lojalność i do czego jest nam potrzebny Program Lojalnościowy – PKP S.A
  • Gen Customer Experience. CX w PLAY jako droga do innowacji procesowych: wykorzystanie customer voice do wdrażania usprawnień w procesach na styku z klientem – PLAY
  • Nietradycyjne sposoby budowania lojalności na przykładzie sieci POLOmarket – POLOMARKET
  • Segmentacja klientów jako narzędzie do spersonalizowanej komunikacji – TCHIBO
  • Programy lojalnościowe, akcje wspierające sprzedaż od strony Partnera (firmy współpracującej/dostarczającej nagród do programu) – Douglas Polska
  • Czy digitalizacja sektora usług sprzyja budowaniu lojalności klientów? – Virgin Mobile
  • Marka, konsument, komunikacja programu lojalnościowego i jego rola w zapewnieniu trwałej relacji między nimi – Alma Market S.A


 

Aby dowiedzieć się więcej proszę kliknąć tutaj